[懷孕日記]仁安婦產科的第一次產檢 - 仁安婦產婦醫生真係好好




當驗孕確認左次後,立刻打電話去仁安度預約產檢 

因為之前朋友有搵過一位醫生接生,所以我都想搵呢一位醫生。但因為醫生暫時唔晌香港,最快都要月尾先返到來,所以我先預約左另一位醫生,confirm 係有左BB先。


姑娘話當日有位男醫生有位,問我有冇concern。我諗一次半次,冇咩所謂。當日見到陳醫生,網上面都話佢好nice,我地第一次見佢,佢好詳細咁解釋基本左成個孕期有咩要注意,要開始食咩supplement,介紹坊間幾隻common既supplement俾我,分析有咩好有咩唔好,叫我地自己做決定。幾多週要做啲咩,包括埋公立醫院。跟住我地照超聲波,BB果時得6週,見到佢,但聽唔到心跳。陳醫生都話係十分正常,同埋佢話我D腸有D漲卜卜(便祕患者😅😅),亦都因為咁聽得唔清楚。叫我地都唔洗太擔心,如果真係有concern 可以照陰超,但我同老公都覺得冇咩所謂,可以遲D先。之後陳醫生再講多D關於便祕既注意事項,因為懷孕期間係會更嚴重。。。。


其實見完陳醫生都覺得好好,有D想搵佢。不過見男醫生始終有D尷尬,所以都打算睇定D先。


過左一星期後,因為我下腹keep住抽痛,所以得忍唔住又去仁安睇醫生。今次姑娘幫我安排左周醫生,一位女醫生。佢晌系統都見到我有睇過陳醫生,同埋來緊又book左吳醫生,佢都問我做咩事,而且好詳細解釋同埋照超聲波。今次終於聽到心跳,佢叫我唔洗擔心,話有時痛係正常,因為子宮擴大緊,最緊要冇流啡/血。


所以overall 來講,我覺得仁安既婦產科醫生好好(當然私家醫院會貴D),但係佢地都冇因為我睇第個/咩都唔知撞入來而敷衍我,全部都好耐心解釋,有問必答。

睇過2次,基本上流程都大致一樣: 

1。先去2樓婦產科/兒科門診令飛仔登記

2。姑娘會俾一個杯仔同埋試紙去驗尿

3。好快就會去

所以更加俾到信心我要晌仁安生BB 😊😊


如果有準媽好冇睇開既婦產科醫生,又冇咩太大既budget concern,我都建議去仁安睇。但晌網上面都見到好多媽媽分享,好多仁安既醫生都有晌出面診所掛牌,其中一間叫翹康,相對地比較平D  

希望大家懷孕旅程都順順利利 :) 



0 意見:

張貼留言

 

Blogger news

Blogroll

About