【我的名字你的姓氏】準備婚禮的CHECKLIST / EXCEL TEMPLATE



我作為一個EXCEL 偏執狂,鐘意大部分既野都由EXCEL 紀錄。

同埋我一直覺得結婚係一個大project,入面有好多唔同既tasks 。有時都會驚自己miss 左 ,所以都上網research 再加自己既經驗去做出既婚禮checklist 


主要係: 

1. 根據時間去做準備/booking / research 既checklist (LINK


2. 根據要準備既items 既處理狀checklist (LINK



3. SEATING PLAN (LINK)

呢個只係初步去計劃請D咩人既seating plan  ,當然去到當日會再整一個靚好多。因為就算派埋帖,其實都仲要係咁轉來轉去。




4. 敬茶checklist (LINK: 唔好以為敬茶好簡單,其實當中都有好多細節位都需要注意同埋做好準備。 同埋如果係晌酒樓/酒店敬茶,就要準備定呢個俾MC。










其實仲有好多林林嬸嬸嘅野我會用excel 去處理,包括rundown ,計婚禮用既budegt 同實際既錢等等。晌monitor 婚禮呢個Project 上面,excel 真係幫到我好多 


0 意見:

張貼留言

 

Blogger news

Blogroll

About