【懷孕日記】仁安開刀生BB分享 - 5星級的生仔享受



晌呢度要多謝我老公先,肯俾我去私家生BB 😗😗 多謝嗮米飯班主 😜😝

我想去私家生既原因唔係信唔過公立醫院,相反晌今次孕期當中,公立醫院俾到一個好好既印象我,令到我完全改觀,香港不愧係一個先進既城市。

我選擇私家原因係因為我想開刀,我對自己忍痛能力同埋用力生個BB出來都冇咩信心😓😓我都預左去公立好大機會會「食全餐」。反正都係開刀,寧願晌私家醫院度直接開刀算 💪💪

我參加左仁安既剖腹生子PACKAGE - 5日4夜

- 有4人房 /2人房/私家房選擇

因為我朋友之前晌其他醫院有遇過變態既同房,所以我選擇左2人房。但聽到好多媽媽分享,如果4人房full 嗮,會有得upgrade 去2人房 。upgrade 的話,照補返房價差額,但醫生費/其他醫療費用會跟返2人房價錢。

我BOOK 2 人房,有特別remark 係新翼。因為新翼D房新D,同埋近餵奶房,唔洗行太遠 😇😇

私家房好似會跟返房型再有額外收費,因為實在係負擔唔起,所以我都冇理到呢個option 😅😅

仁安生BB令我好舒服既地方

輕便的走佬袋

    基本上都冇咩要帶,大部分既野仁安都會有提供,例如: 床墊、網褲、孕婦衛生巾等等。最主要都係帶叉電器,因為你會係咁玩電話 :P 當然都有野係自己要令,但相對地簡單方便好多。我入院果時未執好果袋,但都冇太大影響。

靚同乾淨既環境同設備

我特別request 要住新翼,感覺真係好似酒店咁。廁所同浴室都好乾淨,定時定侯會有姐姐入來清潔。而且熱水、薑水果D都會有姐姐來幫手換,就算凍左都唔怕。如果你有需要,都可以隨時打電話叫姐姐來換。


















好味既餐廳/膳食(雖然做開刀媽媽唔係好感受到😢😢)

仁安醫院既蘭亭閣係十分出名,我老公來探我既時候都order 左佢地既漢堡包,佢話好好食😆 因為開刀關係,我只能夠食得好清淡。基本上我日日都係叫粥 / 通心粉來食。只能說不過不失,但我見媽媽group 既順產媽媽,食得真係唔錯😚😚




一流的服務質素

無論係醫生、姑娘、同埋姐姐,大家對你都好好。尤其我做手術既時候,除左有不嬲睇開既產科醫生,幫我手既麻醉科醫生超級溫柔,非常好人!人地個個都話種豆好痛,但佢手勢好好,我自己唔覺得痛,同埋佢同D姑娘都不斷安慰我,叫我唔洗緊張。對於突然間作動同埋第一次生仔既我,係好大鼓勵。

小遺憾

仁安唯一一樣野做得唔太好,就係佢D位置。佢有電製提供,但離床有D遠,所以你一定要帶條夠長既叉電線。另外好多姑娘都會打電話俾你,但個電話晌床頭櫃,有D遠... 同埋開刀唔太郁得,成日聽佢電話都扯到傷口。


整體來講我都會俾9/10分呢個生仔經驗 :) 



0 意見:

張貼留言

 

Blogger news

Blogroll

About