[懷孕日記] 確認懷孕後到公立醫院預約

本身其實一早都決定會去私家生,唔係因為覺得公立唔好,係我對自已冇信心😅😅  好驚所謂既食全餐,所以我都想簡去私家生 

之前有晌仁安做過一次手術,成個住院過程都好好,呢個亦係其中一個決定晌仁安生BB既原因😊😊 
不過聽好多媽媽建議,可以既話都去政府醫院做產檢,起碼留一個紀錄。TOUCHWOORD,第時有咩緊急/嚴重既事,私家都係會轉介去公立醫院度生。所以有個record,到時有D咩事都可以快D。











當確認懷孕後,可以去公立醫院預約第一次產檢。我住沙田,所以都簡左威爾斯。威爾斯需要你出示地址證明,我聽講有D醫院都接受誇區,所以大家可能都要睇睇。




好多人有下載醫健通(HA GO),登記做第一次產檢。我都有登記醫健通,不過2-3日都未有消息 (後來聽媽媽group 講,大部分一星萬到會call 返來同你預約時間),於是我直接去醫院登記。

要帶既文件
1. 身分證正本同副本
2. 老公身分證副本 (有D要,有D唔洗,當日佢剩係睇下但冇收到)
3. 懷孕證明,要有埋預產期日子
4. 地址證明

我直接去登記處排隊,見到職員同佢講預約產檢。佢會問你有冇晌威院睇過之類既基本問題,然後填返聯絡資料,跟住等叫名。大概等左20分鐘,佢會叫你去另一個窗口,俾幾分文件你簽(例如唐氏唔係100%準確之類),同埋預約左既產檢時間: 

1. 第一次產檢資料:驗唐氏
2. 第二次產檢
3. 健康院轉介信 /威院會轉介返媽媽去健康院做普通產檢,所以又要再去健康院預約。

如果媽媽唔得閒,可以交企文件俾爸爸去排幫手做登記都得😏😏😏

我係4月頭去排隊,大約去到7月先有威院既第一次產檢(驗唐氏)

因為健康院打極都冇人聽,反正當日我晌威院,於是又坐車直接去瀝源健康院排隊登記。主要出示返頭先幾分文件,同墊威院既預約信就冇問題。不過健康院話第一次產檢都要等到13週,所以又要等多一個月。同埋冇任何確認信之類 😅😅😅 所以要立刻mark 實時間日子。


去政府都唔算好複雜,不過係等侯時間有D耐,大致上都算順利。明白到公立醫療資源係緊拙D,但係望住D booking,幾個月先睇一次,真心明白到點解咁多人都會執私家做產檢。有時覺得窮DD都唔可以生仔 😥😥😥 尤其懷孕初期,咩都未FEEL到果時感覺好唔實際😅

所以最尾都係公立私家兩邊去😂😂


0 意見:

張貼留言

 

Blogger news

Blogroll

About