【我的名字你的姓氏】婚禮MUA - 最勁又最靚的魔術師

 

我皮膚好易過過敏,郁少少就會好紅 😨 而且我眼皮好肥腫(明明係雙眼皮但有時會睇唔到😥),所以我就算自己化妝都化得唔靚,同埋太多就會好易好濃。


簡MUA就成為我一個好重要好重要既部分 💪💪💪

其實我晌朋友介紹下簡左一位MUA,亦都俾左訂金,但最後都係撻左訂。。。因為搵到自己鐘意既MUA 😍😍 所以真係要好好做research 同埋唔好太心急落決定

1. 先用身邊朋友做reference ,始終見過真人,你會知道大概MUA化妝既style 

2. 參考網上其他人既相片分享,因為如果去MUA page,我相信佢地點都會執一執/簡一D靚既來post :P 睇其他網友分享會準確D

最後我決定左我既心水 : CHICHI MAKEUP (GIGI)

Gigi 都有有名氣既MUA ,所以當我決定搵佢既時候,我都立刻問左佢期先。好彩當時我係平日,所以佢都仲有期。

婚禮當日,我基本上冇咩點訓到覺,同埋果排壓力緊張,皮膚敏感同埋爆暗瘡,所以我都好擔心會唔靚。但GIGI 真係好勁,佢幫我遮嗮D紅同埋暗瘡。同埋我個人其實一化妝感覺會好濃,所以點解我最尾turn down 第一個MUA就係覺得好濃妝。但GIGI可以幫我做到個妝好清之餘,感覺又係靚同精神😚😚😚 

全日咁多個look 我都好鐘意 💓💓💓

出門裙掛LOOK 



教堂行禮


迎賓


敬酒



D相係冇美圖過😚😛 所以睇得出GIGI好勁,真係所有紅同暗瘡都俾佢遮住左。

我覺得有個厲害既MUA係好重要,因為當日真係會影好多影好相,靚靚既妝同髮型會係你重要既回憶 💖



0 意見:

張貼留言

 

Blogger news

Blogroll

About