【我的名字你的姓氏】VENDOR REVIEW - 台灣PRE-WEDDING 篇 (風格、體驗、台中景點)



因為我第一次籌備婚禮  ,果時又未開始好好咁做research
PRE-WEDDING就簡左一間朋友用過覺得唔錯既台灣攝影公司 
後來有小小後悔....因為做完reserch 發現自己原來係鍾意韓國studio style 
但因為已經簡左去台中影PW, 唯有一心一意向台灣學STYLE出發

睇左唔貼既SAMPLE,我地簡左去台中影風景相,一來之前好想去台中玩,二來王生都鍾意自然既景點,而且打算影完婚紗相我地都想去台北玩下,所以都決定去台中影PW。

出發前1-2個月,我地先去佢地既STUDIO度簡衫。個package 包 2 X 婚紗+2 X晚裝。我簡左一條比教公主FEEL,另外一條貼身SLIM D,而且佢特別之處可以拆左下面出來,變一條短婚紗。至於晚裝,晌佢地工作人員推薦之下,我試左比較特別既顏色: 黑色同一隻electronic blue 。























我地既攝影行程 : 清境別墅-》清清農場-》台中攝影城

總括一句: 影相好辛苦😅😂

清境
拍攝前一晚我地坐車去左清境,到達清境山上大約係傍晚時間。我地到既時侯仲要落雨,都有D擔心聽日攝影會點。

到達清境,入住攝影公司推薦既民宿,然後先發現一樣野 : 唔包晚飯😭😭😭😭 所以我同王先生要立刻search 下附近邊度有野食,所以我地去左另一個民宿度食晚餐。我只能夠講有得食就唔錯,唔好期待太多😅 以前都想去清境玩,不過經過今次之後都有D後悔,其實都真係幾悶😅😅








到第二日,早上4點就要起身準備化妝SET頭,台灣的化妝style 其實都比較濃豔一D,我初初都好唔習慣,但我老公話好特別 LOL 唔知佢係咪安慰我。明明前一日都仲係落雨,不過天公造美,拍攝當日天氣好好。



OVERALL來講行程都係非常之緊密,我簡既呢位攝影師影風景好靚, D風景唔洗P圖都已經好似風景WALLPAPER咁。可能亦都係台灣PW既特點。不過我自己會著重一D係人物同埋個氣氛,我反而覺得個景係主角多過我自己。。。。所以到最後簡相既時候,我一張相都冇加到 💀💀💀












0 意見:

張貼留言

 

Blogger news

Blogroll

About