【我的名字你的姓氏】最重要的道具 - 花球、襟花、手花 (AGNES B 花球、淘寶花球、襟花)

 

結婚係一個大project,入面有好多唔同既細tasks ,所以我成日日豐儉由人😆😆 呢度洗多左,就另外一度洗少返。

晌咁多個ITEM 入面,我自己想簡D靚靚既花製品。花球我自己都PLAN左買3 個 😻

BIG DAY 當日我用左3個花球:

1. AGNES B 紅色花球 :早上接新娘 出門用

2. AGNES B 白色花球: 襯婚紗教堂MARCH IN用

3. (淘寶)淺藍色絲花花球 :用來拋花球 /之前都有帶去影PRE-WEDDING用


AGNES B 花球

AGNES B既花球真係好靚 💕💖 

我2個agnes b 鮮花球係晌佢地做promotion既時候訂,agnes B每年會大約6月到做一個promotion,會有D平D既wedding 用鮮花球,我就係晌舊年promotion訂左白色花球,紅色既花球係佢不嬲catalogue入面都有,都一次訂埋,不過係冇disocunt 。 可能promotion 平D 既關係,個白色花球比起紅色係細D 

買既時候佢會問你要唔要加唔知5毫定1蚊要多個紙袋,一定要加!因為當日佢會幫你個花球入好放好營養水,袋入面兩邊會放好filling等花球唔好斜埋一面,方便同易保存好多。同埋可能係一年前訂,我地都係亂作左話下午令,但其實最後rundown 係早上11點令。如果轉時間一定要同佢地講,店員係會因應你pick up既時間準備你個花球 

 Agnes B既花球真係好靚  我地前1日令,去到第2日big day 當日都仲keep到。staff提我地要放晌有冷氣既地方,但因為前1日太多野要令,太多地方去,有幾個鐘紮花係焗晌車度 不過都冇太大影響 
當日MARCH IN完留低左個白色花球 帶唔到去酒樓 所以夜晚用紅色,但都好match 好靚 

紅色花球 : 1600
白色花球: 1280







唔好睇小小既花球,一個靚既花球會為你婚禮既相增加唔少色彩💝😉


絲花花球

為左影PRE-WEDDING,特登晌淘寶🍑左個絲花花球。質量都唔錯,佢跟住我穿洲過省去左影好多唔同既pre-wedding。因為有拋花球環節,所以想用返個絲花花球,驚太大力掉個花球出去散左😂😂




襟花 /手花

關於襟花同手花,如果可以的話,都想同大家大力推薦以下呢間社企 : 


佢地係一間為智障學員提供就業機會既機構,佢地既作品完全唔差,非常之高質素。
如果可以的話,晌婚禮當中亦都可以幫助到其他人😊😊

新朗、兄弟、主家席同埋親戚既襟花都係由匡智廣福慧妍雅集工場整😉😉





當快樂分享出去,佢會變成雙倍💖💕


0 意見:

張貼留言

 

Blogger news

Blogroll

About